افتتاح اولین کارخانه تولید قطعات شیائومی در هندوستان توسط شرکت Holitech

Wpfreeware 6:49 AM Technology

این شرکت مشغول به ساخت قطعاتی مثل ماژول دوربین، ماژول صفحه‌نمایش لمسی، ترانزیستور‌های فیلم نازک (مخصوص نمایشگر)، مدار‌های انعطاف‌پذیر و ماژول حسگر اثر‌انگشت در این کارخانه است.

به گفته شیائومی این کارخانه آماده تولید قطعات بوده و در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز به‌کار می‌کند. هم‌چنین، هدف این کارخانه محلی ایجاد 6000 شغل در طی سه سال است.

این مجموعه با داشتن چهار سالن بزرگ تولید و مساحتی بیش از 25000 مترمربع، مشغول به ساخت 300 میلیون قطعه در اولین سال تولید خود خواهد بود.

مدیر‌عامل بخش هندوستان شرکت شیائومی می‌گوید: “شیائومی رشد قابل‌توجهی در کشور ما داشته است و کارخانه‌های Holitech نیز قدم‌های جدیدی برای تکامل صنایع الکترونیکی در هندوستان برداشته‌اند.”

اتاق‌های تمیز این کارخانه که برای ساخت قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند در کلاس‌های 1000 و 100 قرار دارند. این کلاس‌ها مقررات مربوط به کاهش ذرات آلوده‌کننده و کنترل سایر پارامتر‌های محیطی مثل دما، رطوبت و فشار هوا هستند.

مدیر‌عامل شرکت Holitech نیز درباره این کارخانه می‌گوید: “رشد فوق‌العاده شیائومی در بازار هند و ابتکارات این شرکت موجب شد تا کارخانه تولید قطعات خود را در هندوستان نیز داشته باشیم.”

اخبار مرتبط